Ops! X: Pang i Bygget!

Detta hände igår! jag och en kompiiiz var påväg hem från skolan när vi såg ett Gungträd (tjock) det fanns en kulle man kunde stå på för att komma upp i trädet.. min kompis satt på grenen när hon plötsligt ramlade av grenen och grenen Smashade i Pannan på mig! Pang i Bygget!!
Jag höll handen för pannan och jag kände en stor bula på pannan, Tuvär såå grät jag lite oxå (känsligt ämne xD) Sedan när jag tog bort handen såg jag att den var full av blod ;O men en sak var tur, Gungträdet var på skolgården så vi gick in till våran stengång på skolan.. En annan av mina kompisar såg mig och sprang till lärarrummet!.. jag satte mig på bänken i stengången.. Sedan kom en fröken och jag fick gå till lärarrummet, dem torkade bort lite blod från mina kläder och från mitt ansikte, Sedan kom min Lådsasmamma, (hon är fröken på skolan) Hon ringde min pappa och vi åkte upp på akuten. *spolar fram tiden*......................
Efter 2 timmar kom vi hem från akuten, jag har ett MEEEGA STORT LUFT PLÅSTER PÅ PANNAN!! XO
Men allt gick rätt så bra, fast jag har ett jack i pannan som gör sviinigt ont ;(
Ni hade säkert velat se en bild på mig... men... det är varning för KÄNSLIGA TITTARE! jag ger kanske inte ut bilder på mig själv... det kanske ni förstår? :O
Men Hejdå! Harre gött alla Fina/Fula x)
KÄNN DIG INTE SKYLDIG ISSA! DET VAR INTE DITT FEL JAG LOVAR!! :)) ♥ PUSS PÅREJJ!

Kommentarer
Postat av: Matilda model

Nej gud vad hemskt hoppas du mår bra nu iaf och Issa som din kompis hette hälsa henne att det var inte hennes fel

2011-02-14 @ 18:22:56
Postat av: musicgirls

Ja det ska jag göra :)

2011-02-22 @ 16:24:55
URL: http://musicgirlsmsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0